Store: Cold Blooded Shop
-
Overall Ratings Score: 5.0 (242)
- Percent Positive: 99% from all time
- Reciprocated Ratings: 0% over last 90 days
- View Buyer Ratings or Store Profile
Rating Trends
3 months | 12 months | all | |
---|---|---|---|
Positive (5 Star) | 3 | 37 | 239 |
Neutral (3 Star) | 0 | 0 | 0 |
Negative (1 Star) | 0 | 0 | 3 |
Below is feedback left by buyers about this user.
Great communication from start to finish. Shipping was perfect, my new yellow tailed cribo showed up alert, attentive, curious, and looking exactly like she was pictured in the ad. The ideal interaction from beginning to end. I will be recommending t - Dec. 18, 2021
Rating
by
t***n
for Yellow Tail Cribo Cribo & Indigo Snakes
Rating
by
t***n
for Yellow Tail Cribo Cribo & Indigo Snakes
Josh and his crew were great, they have an incredible amount of knowledge and genuinely care about every animal in their shop. I can't wait for them to produce some laces, I'll be first in line:) I'd highly recommend them!!! - Dec. 21, 2021
Rating
by
s***s
for Crocodile Monitor
Rating
by
s***s
for Crocodile Monitor
Everything about the process went very well and I was more than impressed with the animal. - Dec. 16, 2021
Rating
by
c***5
for CH Emerald Tree Boas Northern Emerald Tree Boa
Rating
by
c***5
for CH Emerald Tree Boas Northern Emerald Tree Boa
Great animal Carlos was very responsive perfect transaction and again the animal was is great condition - Nov. 12, 2021
coldbloodedshop replied:
Thank you so much!! - Nov. 12, 2021
Rating
by
c***1
for Pied Ball Python
Rating
by
c***1
for Pied Ball Python
Nice snake! Arrived in good condition and as described - Oct. 23, 2021
Rating
by
j***h
for Blue Racer More Colubrid
Rating
by
j***h
for Blue Racer More Colubrid
They sold me a unhealthy lewisi hybrid and know it. It arrived so skinny and weak that it has a walking problem the legs,tail, and feet is lacking muscles mass the toes are stiff do to the lost of muscles tissue. Sad, I hope it pull through. - Dec. 16, 2021
coldbloodedshop replied:
We are sorry to hear that you are disappointed with your animal. When we shipped him we assure you that he was in good condition. We offered you a full refund and to pay for the return label on the animal but you chose to decline. - Dec. 16, 2021
Rating
by
n***u
for Lewisi X Nubila Cross Rock Iguana Other Iguana
Rating
by
n***u
for Lewisi X Nubila Cross Rock Iguana Other Iguana
This page updates approximately hourly.